Kurs rysowania dla dzieci

Znacie to powiedzenie "Każdy artysta zaczynał jako amator"? Prawda jest taka, że nawet jeżeli mamy w sobie talent, małą iskrę bożą, to bez szlifowania naszych umiejętności i wytrwałości nie wiele osiągniemy. Jeżeli o mnie chodzi to nigdy nie miałam dygu do rysowania. Najzwyczajniej w świecie to nie była moja bajka. Pod okiem mamy wyszkoliłam się jednak na tyle, że udało mi się nawet dostac wyróżnienia w kilku konkursach, chociaż zaznaczam artystka ze mnie żadna. Umiejętnośc rysowania jest bardzo użyteczna i nawet jeżeli nie czujemy w sobie wybitnego talentu, to warto popracowac nad naszym warsztatem. A może okaże się, że to faktycznie nasz konik?
Warto też uważnie obserwowac nasze dzieci. Nawet jeżeli my nie mamy sobie malarskiego talentu, to nie znaczy że nasza pociecha nie będzie miała wybitnych umiejętności. Kto wie jakie geny mu przekazaliśmy :) W odróżnieniu ode mnie moja córka wręcz uwielbia rysowac i poświęca temu zajęciu każdą wolną chwilę. Ostatnio podsunęłam jej książkę "Kurs rysowania dla dzieci. Zacznij od koła" Chrisa Harta wydawnictwa RM.

 To niewiarygodne, że rysowanie może okazac się takie proste, nawet dla takiego laika jak ja. Okazuje się, że jeżeli umiesz narysowac koło to znaczy, że umiesz narysowac wszystko: małpkę, lotnika, syrenkę, kangura. W książce znajdziecie aż 50 rysunków z czytelną instrukcją krok po kroku, jak je narysowac zaczynając od zwykłego koła. Wasza pociecha nabierze pewności siebie i nauczy się rysowac bardzo efektowne postaci zwierząt, ale też ludzi, czy Marsjanina :)

W sprzedaży dostępne są także pozostałe części Kursu do rysowania dla dzieci: Zacznij od trójkąta i Zacznij od kwadratu. Polecam Wam serdecznie ten kurs jeżeli macie w domu małego artystę. Książeczka przyda się także dzieciom, które nie czują w sobie talentu do rysowania, bo dzięki niej nabiorą wprawy w tej sztuce. Na etapie szkolnym na pewno bardzo przydatna umiejętnośc :) Orhan Pamuk powiedział kiedyś, że "rysowanie jest muzyką dla oczu i wyciszeniem dla umysłu". Sprawdźcie sami, czy tak jest naprawdę :)
Książkę możecie kupic m.in. w księgarniach, w Empiku i na stronie wydawnictwa RM: https://www.rm.com.pl/product-pol-1407--Kurs-rysowania-dla-dzieci-Zacznij-od-kola.html

Komentarze

  1. Świetne są takie książeczki. Mamy kilka podobnych i fajnie się sprawdzają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa takie książeczki. Podsunę może mojej małej siostrzyczce. Ona również uwielbia rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam rysować, super książeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dziecko uwielbiałam rysować (nadal lubie choć nie mam na to czasu :P ) Szkoda, że nie miałam takiej książeczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysować to ja bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz