Kąpiel, która odchudza i dodaje energii :)

Po świątecznej gorączce każdej z nas przyda się chwila odprężenia. A gdzie lepiej odpocząc niż w relaksującej kąpieli w domowy zaciszu? Jeżeli dodamy do tego spokojną muzykę, kilka aromatycznych świec i chwilę ciszy mamy zestaw idealny ;) Wspominałam Wam już wcześniej, że do kąpieli chętnie dodaję zdrowotne sole. Dzięki nim nie tylko pielęgnuje się skórę, ale i dodaje sobie zdrowia. Dziś chcę Wam przedstawic moje najnowsze odkrycie- Zabłocką Sól algowo-termalną.


 Jest to kompozycja zabłockiej soli termalnej jodowo-bromowej , alg laminaria dygitata i francuskich olejków eterycznych. Receptura została opracowana we współpracy z wiodącym w produkcji alg laboratorium francuskim zajmującym się przetwórstwem najwyższej jakości alg poławianych w Zatoce Biskajskiej. Sól ma ładny zielony kolor i przyjemny zapach, który roznosi się po całej łazience. I teraz uwaga! Taka kąpiel nie tylko wygładza skórę, relaksuje, ale i... działa odchudzająco! Lista właściwości tej soli jest naprawdę długa:
-głęboko nawilża skórę, odżywia ją, wygładza i ujędrnia
-odnawia naskórek i łagodzi jego podrażnienia
-redukuje nadmiar tłuszczu w skórze i tkance podskórnej
-modeluje sylwetkę i zmniejsza wagę ciała
-likwiduje zmęczenie i obrzęki kończyn
-reguluje przemiany wody w organizmie
-zmniejsza stwardniałe struktury skórne
-jest aktywatorem opalenizny o działaniu ochronnym
-zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.



Taką zdrowotno-upiększającą kąpiel możecie sobie zaserwowac zarówno w zwykłych wannach, jak i tych z hydromasażem. Stosujemy w zależności od upodobań, od 50 g soli (tj, garśc) nawet do 1 kg. Generalna zasada jest taka, że im więcej soli użyjemy, tym działanie bodźcowe i efekty będą wyraźniejsze.


Sól możecie kupic na stronie internetowej https://salmor.pl/143-naturalne-sole-zdrowotne. Do nabycia także w hipermarketach Auchan.

Komentarze

  1. Lubię fajne, energizujące sole do kąpieli ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ty wiesz, że ja równiez zaczęłam kąpiele w soli :) Używam troche innej, tutaj kuionej w UK. Ale ta bardzo mi się podoba, i jeśli będzie okazja, to na pewno kupię. Życzę wystrzałowego Sylwestra i Dobrego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się do nich przekonac, bo nie tylko uprzyjemniają kąpiel, ale i dodają zdrowia i urody. Pomyślności w Nowym Roku!

      Usuń
  3. Ahhh, jak Ja uwielbiam takie kąpiele! <3 Z pewnością zajrzę na stronę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda. Nie ma nic lepszego niż odprezajaca kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy czegoś takiego, ale wydaje się być ciekawa. Jeśli tak dobrze się po niej czujesz to warto spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bo jest naprawdę fajna. Ładnie pachnie, odświeża, ma moc ;)

      Usuń
  6. Ja swego czasu też używałam soli do kąpieli jednak potem zauważyłam że to wysusza moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, trzeba sprawdzic jaki rodzaj soli najlepiej nam służy, bo niektóre mają w sobie tyle chemii, że zamiast pielęgnowac szkodzą.

      Usuń

Prześlij komentarz