Coś dla fanek jednorożców i kolorowania :)

Już wcześniej wspominałam Wam, że uwielbiamy jednorożce. Wszelkie gadżety z tymi uroczymi stworzeniami są w naszym domu mile widziane. Tym razem wpadł mi w ręce bardzo fajny zestaw Jednorożce. Gry. Zabawy.Zagadki. wydawnictwa RM, który z pewnością przypadnie do gustu każdej miłośniczce jednorożców. Ma on sztywną okładkę i jest zamykany na gumkę, dzięki czemu można go ze sobą wszędzie zabrac. W środku znajdziecie dwa oddzielne zeszyty- jeden z kolorowankami, a drugi z zagadkami. Do zestawu dołączony jest także zestaw 12 kredek. 

Zadania cwiczą spostrzegawczośc i zdolnośc logicznego myślenia. Znajdziecie tu cwiczenia ze znajdowaniem różnic, diagramy, labirynty, równania, wyszukiwanie cieni i wiele, wiele innych. Dodatkowo, w drugim zeszycie jest aż 30 kolorowanek jednorożców. Jak się okazuje-jednorożec, jednorożcowi nie równy... Te są super (według mojej starszej córki), bo dominują „bardziej dorosłe” rysunki jednorożców. Co to znaczy? Najwięcej jest tych dorosłych, smukłych osobników, przypominających dostojne klacze, a nie rozkosznych okrąglutkich maluchów. Te drugie woli z kolei moja młodsza latorośl :) 

W zeszycie jest też kilka kolorowanek przypominających antystresowe kolorowanki dla dorosłych-czyli zawierające więcej detali i bardziej skomplikowane niż te dziecięce. 

Zestaw jest tak estetycznie wykonany, że jest to wspaniały pomysł na prezent. Moja córa dostała ten upominek z okazji Mikołajek i była zachwycona. Zabiera go ze sobą na m.in. na wyjazdy do dziadków. Bardzo chętnie koloruje i rozwiązuje zagadki także w domowym zaciszu. Serdecznie polecam dla wszystkich fanek jednorożców i kolorowania :)

Podsyłam Wam link do strony Wydawnictwa, gdzie możecie kupic ten zestaw bez wychodzenia z domu:)



Komentarze

  1. Kolorowanki to super opcja na odstresowanie nie tylko dla dzieci, ale i dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się! Sama przekonałam się,że to świetna metoda na zmniejszenie stresu. Do tego herbatka z melisy i jest git ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz