Koszulki dla ludzi z wyobraźnią ;)

Ostatnio pisałam Wam, że warto inwestowac w personalizowane prezenty. Było o upominkach dla dzieci, to teraz czas na wersję dla dorosłych :) Gdybym miała wskazac kilka prezentowych pewniaków to na pewno byłyby to koszulki, zwłaszcza takie z przekazem, które wyłonią nas z tłumu. Każdy z nas nosi t-shirty, nawet jeżeli nie do pracy, to na pewno na zakupy, trening, spacer z psem, czy chocby do spania. Takie upominki świetnie sprawdzą się też w pracy- dla kolegi/koleżanki z biurka, czy szefa. Ostatnio w czasie wirtualnego shoppingu natknęłam się na sklep internetowy koszulkowy.pl i mnie wciągnęło w ...koszulki z zawodem – https://koszulkowy.pl/116-praca. Na stronie znalazłam całą masę bardzo fajnych t-shirtów, w oryginalnych wzorach.

Jeżeli szukacie ciekawej koszulki do pracy, albo na prezent to trafiliście pod właściwy adres. Naprawdę jest w czym wybierac. Sklep oferuje szeroką gamę wzorów dla pracowników z różnych dziedzin, zarówno damskich, jak i męskich. Znajdziecie tu nie tylko popularne zawody (np. pielęgniarka, magazynier ), ale też te rzadsze (typu szewc, pszczelarz). „Zawodowe” koszulki czekają tu także m.in. na leśników, fakturzystki, fryzjerów, kierowców autobusów, kontrolerów biletów, masażystów, maszynistów, programistów, niań, kadrowych, nauczycieli i wielu, wielu innych. W ofercie dostępne są np. koszulki z nadrukiem jako prezent dla magazynierów – https://koszulkowy.pl/240-magazynierzy, jako prezent dla pielęgniarki https://koszulkowy.pl/132-pielegniarki, czy kucharskie koszulki z napisami dla mężczyzn – https://koszulkowy.pl/135-kucharze. O ile koszulki dla magazynierów, czy pielęgniarek są dedykowane tylko dla wykonawców tych zawodów, to już kucharskie t-shirty ucieszą każdego kto lubi popitraszyc w kuchni :) Nie trzeba być przecież zawodowym kucharzem, żeby być kucharzem w sercu ;)








Napisy na koszulkach mają moc! Na pewno obniżają poziom stresu i poprawiają nastrój współpracownikom. Moje ulubione?
-Nie jestem rozpieszczona, po prostu mój fizjoterapeuta bardzo o mnie dba
-Jestem bibliotekarzem, więc wiesz że jestem inteligenty i niesamowity
-Jestem szefem, jaka jest Twoja supermoc?
-Nie po to studiowałem informatykę, żeby teraz pracowac z ludzmi





Gdybyście jednak stwierdzili, że żaden z prezentowanych wzorów wam nie odpowiada to macie wyjście awaryjne. Sklep umożliwia Wam bowiem zamówienie koszulki z własnym nadrukiem.
Jeżeli o mnie chodzi to skusiłam się na dwie koszulki na prezent :) Sami zerknijcie jakie?






Duży wybór wzorów to jedno, ale sklep może pochwalic się jeszcze szybką i sprawną obsługą klientów. Zamówione przeze mnie koszulki przyszły bardzo szybko, rozmiary prawidłowe. 100 % bawełny i 100 % wygody ;) Wykonane z dobrej jakościowo bawełny, która nie gubi koloru i nie traci fasonu po praniu. Śmiało polecam wszystkim, którzy mają do siebie i innych dystans ;)

Komentarze

  1. Dziękuje za podsunięcie ciekawego pomysłu na prezent. Rzeczywiście napisy mają moc! Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne koszulki i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też myślę, że na prezent są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też taka by mi się przydała;) Koszulki z nadrukami, wybranymi grafikami to super sprawa. Zwracacie uwagę na metodę nadruku? Jest ich całkiem sporo. Firma https://hft71.pl/ zajmuje się takimi własnie usługami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, Nice post, I wish to say that this article is awesome, greatly written and includes almost all important info. I like to look voyance for more posts like this. Please visit my website automation central.co.NZ. Best Digital Marketing Agency Auckland service provider.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz