Bio-Oil przyjaciel delikatnej skóry

Znacie to nieprzyjemne uczucie kiedy skóra jest ściągnięta i wysuszona jak pergamin? W moim przypadku problem ten dotyczy nie tylko twarzy, ale i niestety całego ciała. Stosowałam już różne balsamy i olejki, z mniejszą lub większą skutecznością. Od kiedy w ciąży odkryłam olejek Bio-Oil, stał się on moim ulubionym kosmetykiem. Pamiętam, że kupiłam go z myślą o rosnącym brzuszku, który wraz z rozciąganiem skóry zaczął mnie strasznie swędziec. Poleciła mi go położna i muszę przyznac, że był to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Dzięki niemu moja skóra była ładnie nawilżona i nie doświadczyłam problemu rozstępów. Jeżeli tak jak ja, kochacie Bio-Oil to śpieszę do Was z dobrą nowiną- teraz Bio-Oil jest dostępny w formie żelu. Zakochałam się w nim ze względu na łatwiejszą aplikację i dużą wydajnośc. Niewielka ilośc żelu wystarczy by nawilżyc całą twarz i cieszyc się uczuciem gładkiej skóry. Możemy go stosowac zarówno na twarz, jak i całe ciało, a także punktowo na szczególnie narażone na przesuszenie miejsca (łokcie, ręce, kolana).


 Co sprawia, że żel Bio-Oil jest tak skuteczny? Jego unikalny skład. żel Bio-Oil składa się w aż 87% z olejków (rozmarynowego, lawendowego, nagietkowego i rumiankowego).  10 % stanowią substancje wiążące wodę, a zaledwie 3% woda. Niewiele osób wie, że większość produktów do pielęgnacji suchej skóry dostępnych na rynku składa się od 60% do 80% z wody. Tymczasem  po kontakcie ze skórą woda paruje nie przynosząc skórze większych korzyści. Tyle z teorii, a jak to wygląda w praktyce? Po testach na własnej skórze mogę potwierdzic, że rzeczywiście wyczuwa się lepsze nawilżenie skóry i jest to efekt długotrwały. Aplikacji żelu nie towarzyszy uczucie chłodu, właśnie dzięki minimalnej zawartości wody w produkcie. Już samo nakładanie żelu jest dużo przyjemniejsze niż olejku, czy tradycyjnego balsamu. Jak dla mnie to absolutne odkrycie roku! Wypróbujcie koniecznie! W sklepach są dostępne 3 różne pojemności żelu: 50 ml, 100 ml i 200 ml.


Komentarze

  1. Uwielbiam Bio-Oil. Nie wiedziała, że teraz jest także dostępny w formie żelu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam próbkę i też się zgadzam, że to rewelacyjny kosmetyk :) Skóra jest po nim idealnie nawilżona, sprężysta. Super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz