Zima nie jest taka zła :)

Miałam przyjemnośc testowac z córeczką ubranka dla dzieci YoClub. Do testów wybrałyśmy uroczą czapkę, rękawiczki i skarpetki. Oliwka przetestowała ten zimowy zestaw w różnych okolicznościach przyrody i jedno mogę stwierdzic- YoClub zdał ten test na 6 :) 


Pierwszy plus przyznaję za bogate wzornictwo. Naprawdę asortyment sklepu jest tak różnorodny, że każdy znajdzie coś dla siebie- zarówno dla chłopca, jak i dziewczynki. Modele też są bardzo różne- zarówno dla przedszolaków, jak i młodzieży. Rzeczy są tak ładne, że miałam poważny dylemat które wybrac do testów. Dodam, że wzrornictwo jest bardzo nowoczesne, nie brakuje najmodniejszych akcentów- motywów jednorożca, ozdobnych cekinów, znowu modnych pomoponów, czy stylowych napisów.  



Drugi plus daję za jakośc. Rzeczy ładne nie trudno znaleźc w różnych sklepach, ale już z jakością produktów bywa różnie. YoClub oferuje natomiast ubrania wykonane z solidnych materiałów. Nic się z nimi nie dzieje po praniu (wiem bo zdążyły już przejśc kilka testów), nie tracą fasonu, ani kolorów. 




Trzeci plus przyznaję za solidnośc sklepu. Na paczkę nie czekałyśmy długo i była ona starannie zapakowana i zabezpieczona przed uszkodzeniem. Zakupy w takim sklepie to czysta przyjemnośc.

A teraz przyjrzyjmy się bliżej testowanym przez Oliwkę rzeczom.

1.CZAPKA ZIMOWA MELANIA

https://sklep.yoclub.pl/ubranka-dla-dziewczynki/czapki-dla-dziewczynek/czapki-zimowe/czapka-zimowa-melania-109876.html

Nie przypuszczałam, że akrylowa czapka będzie taka ciepła. Jest naprawdę gruba, dzięki czemu świetnie sprawdzi się nawet w bardzo mroźny dzień. Do tego czapeczka sama w sobie jest ładna, a pompony dodają jej dodatkowego uroku. W czasie spaceru Oliwka zaliczyła upadek obok kałuży. Nie obyło się bez prania. Tak jak wspomniałam wcześniej czapka po praniu nie straciła fasonu, choc wiadomo że dla bezpieczeństwa lepiej prac ją ręcznie, w niskich temperaturach.



2.Rękawiczki frotte różowe z myszką
https://sklep.yoclub.pl/ubranka-dla-dziewczynki/rekawiczki-dziewczece/jednopalczaste/rekawiczki-frotte-rozowe-z-myszka-110289.html

Potwierdzam, że rękawiczki z tego materiału są bardzo ciepłe, a przy tym takie milutkie, że nie trzeba dziecka namawiac do ich założenia. Mają przymocowany sznureczek, więc możemy przedziac go przez rękawy kurtki i miec pewnośc, że nasza pociecha ich nie zgubi. Motyw myszki bardzo nam się spodobał. Urozmaica stylizację i przyciąga wzrok malucha :) W sklepie YoClub dostępne są także wzory z konikiem, króliczkiem i ptaszkiem. Po praniu nic złego się z nimi nie dzieje. Ubrudzenia też całkiem łatwo z nich schodzą, chociaż ja zawsze nacieram przed praniem rękawiczki mydłem piorącym. 


3. Skarpety świąteczne z reniferem

https://sklep.yoclub.pl/ubranka-dla-dziewczynki/skarpetki-dziewczece/bawelniane-i-frotte/skarpety-swiateczne-z-reniferem-110522.html



Wybrałam je, bo przed świętami mam słabośc do takich wzorów :) Córcia o wygodzie ich noszenia za dużo mi nie powie, ale mogę stwierdzic że są bardzo cieple. Absolutnym hitem są dla mnie przymocowane przy skaroetkach dzwoneczki. Dzwonią z każdym krokiem malucha, wprowadzając w domu jeszcze bardziej świąteczną atmosferę. Ten element i przyciągające wzrok reniferki sprawiają, że moja córcia chętnie zakłada skarpetki i nie próbuje ich szybko ściągac. A to, wieszcie mi ogromny atut dla mamy zbuntowanej 2-latki ;P Skarpetki są przy tym tak ładne, że można ich nawet użyc jako świąteczną ozdobę kominka. 








Komentarze

  1. Rękawiczki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że nie jest taka zła jeśli oczywiście mamy właściwe nakrycia głowy na ten okres. Ja najczęściej zamawiam czapki i kapelusze z https://hatfactory.pl/ i jestem zdania, że w tym sklepie każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W przypadku dzieciaków na pewno nie jest zła, ale należy właśnie pamiętać o ciepłym ubiorze. Ja zresztą sama bardzo lubię nosić różnego rodzaju nakrycia głowy. Jeszcze jak przeczytałam wpis https://kobietaiuroda.pl/glowa-lubi-dobrze-wygladac-warto-o-nia-zadbac/ to faktycznie na głowie fajnie jest coś mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz