Męski punkt widzenia: Smakowita Pajda dla prawdziwych mężczyzn-smakoszy :)

Są tu jacyś smakosze smalcu? Rączki w górę! Kiedyś usłyszałem opinię, że smalec to głównie męski przysmak. Może i coś w tym jest, bo w odróżnieniu do kobiet rzadziej skupiamy się na składzie produktów i tym czy nam szkodzi. Smak jest dla nas priorytetem. A zwykły smalec niestety do najzdrowszych nie należy. Moja żona za każdym razem, gdy kupowałem dla siebie ulubiony smalec ze skwarkami mroziła mnie wzrokiem. No bo jak to? Czy jestem na tyle bezmyślny, żeby nie obawiać się cholesterolu i tłuszczów utwardzonych? I wtedy wpadł mi w ręce zupełnie inny smalec, taki którym mogę się zajadac bez wyrzutów sumienia.


W ramach nowej kampanii Streetcomu do mojego domu dotarła pokaźna paczka ze Smakowitą Pajdą- smalcem w 100% roślinnym. Skład zupełnie inny, natomiast smak niemal identyczny(ba! może nawet lepszy!) jak zwykły smalec. W życiu bym nie uwierzył, że taki smalec będzie w stanie godnie zastąpić mój ulubiony tłuszczyk. A jednak! Do wyboru mamy dwa smaki:

-Smakowita Pajda z cebulką i jabłkiem
-Smakowita Pajda z ziołami ogrodowymi



Jak dla mnie zdecydowanie lepszy jest ten bardziej tradycyjny- z cebulką i jabłkiem, chociaż ten z ziołami też ma ciekawy smak.

I teraz najważniejsze: Smakowita Pajda nie zawiera cholesterolu, tłuszczów utwardzonych, ani konserwantów. Wszystkie argumenty przeciw smalcowi wytrąciłem mojej małżonce z ręki. Dodam, że raz spróbowała kanapki z Smakowitą Pajdą i sama dołączyła do entuzjastów tego smaluszku.
Szczególnie polecam Smakowitą Pajdę właśnie na chleb. Idealnie się rozsmarowuje, a w połączeniu z ogórkiem kiszonym tworzą duet idealny. Smakowitą można też jednak z powodzeniem stosowac m.in. jako okrasę do dań.



Komentarze