Nie idź na zakupy- kliknij na Zalando :)

W dzisiejszym zabieganym świecie zakupy przez internet są wyjątkowo popularne. Przyznam, że jestem zwolenniczką tradycyjnego biegania po sklepach, a nie zakupów z myszką komputerową. Od kiedy zaczęłam nową pracę (która pochłania wyjątkowo dużo mojego czasu), nagle okazało się,że nie mam kiedy wyskoczyć do ulubionej galerii, ba! Jestem tak zmęczona, że najzwyczajniej nie chce mi się po niej biegać. Po pracy wolę spędzić czas z najbliższymi, niż przepychać się między wieszakami. Tak odkryłam zalety wirtualnych zakupów. Nadal nie byłam jednak przekonana do kupowania w ten sposób ubrań. Lubię dotknąć materiał, ocenić na sobie jak leży. Tak, przyznaję nie lubię kupować kota w worku ;) Miałam okazję zrobić zakupy na Zalando i... było super :) 

Aż 1500 marek. Wierzcie mi naprawdę roi się w głowie. Na szczęście rzeczy łatwo wyszukać dzięki licznym kategoriom. Podoba mi się też, że poza ubraniami na Zalando można kupić także bieliznę, buty i akcesoria. Za kilkoma kliknięciami wyposażyłam nie tylko siebie, ale i męża + dzieci :) I jeszcze jedno- przesyłka nic nie kosztuje!

Przekonały mnie także czytelne zasady ewentualnego zwrotu:
-Masz aż 100 dni na ewentualny zwrot zakupionej rzeczy. I teraz uwaga! Nie musisz biec na pocztę- kurier odbierze paczkę z Twojego domu :) Super prawda? Na własnej skórze przekonałam się jakie to wygodne. Sama wybierasz termin kiedy kurier ma odebrać paczkę. Do kartonu Zalando przyklejamy naklejkę zwrotu, która była w paczce i gotowe. Odpada jeden zasadniczy problem- nawet jeżeli uznasz, że ubranie nie leży na Tobie tak jakbyś chciał/chciała to zawsze możesz mnie zwrócić.
A jakie są Wasze wrażenia? Robiliście już zakupy na Zalando?

Komentarze

  1. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W dzisiejszym zabieganym wiecie bardzo dużo osób robi zakupy przez internet i wcale mnie to nie dziwi. Tym bardziej, ze towary są wysyłane w paczkach przez kuriera https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd gdzie dosłownie w ciągu jednego dnia są one już u klienta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne tylko by te przesyłki były dobrze zabezpieczone, bo nikt nie chciał by w trakcie transportu doszło do uszkodzenia. Dlatego też warto stosować tego typu taśmy pakowe https://tcmservice.pl/pl/tasmy-pakowe , doskonale się spradzają

      Usuń
  3. Oczywiście ja czasami klikam do tego sklepu i już nie raz miałam okazję aby coś z niego zamówić. W sumie zawsze lubię kliknąć opcję zobacz tu i jeszcze dogłębniej zapoznać się z produktem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie wolę iść czasem na takie tradycyjne zakupy. Wcześniej można przygotować sobie listę, sprawdzić promocje w gazetkach promocyjnych na stronie https://blix.pl/sklep/lidl/ i skorzystać sobie z zakupów. Wiele fajnych produktów można znaleźć w dużo niższych cenach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz