Fortuna Karotka Plus

Jak rozpocząć zdrowo dzień? Wystarczy szklanka wartościowego soku. Przekonałam się o tym, od czasu gdy zaczęłam regularnie sięgać po tego typu napoje. Poprawiło się moje samopoczucie, rzadziej łapię przeziębienia, a moja skóra nabrała ładnego kolorytu. Szczerze muszę przyznać, że jestem uzależniona od soków marchewkowych. 

Sok sokowi nie równy...
Sklepowe półki uginają się pod ciężarem najróżniejszych soków. Czytając etykiety łatwo przekonać się jednak, że wiele soków to tak naprawdę słodkie napoje składające się z wody, soku. Do tego dodane są takie „ulepszacze” jak cukier, czy jeszcze gorzej chemicznych słodzików... Takim sokom mówię stanowcze „Nie”.
Na szczęście na rynku dostępne są także zdrowsze soki. Jakie? Chociażby Fortuna Karotka Plus. 
Miałam przyjemność poznania tych soków w czasie kampanii Streetcomu.  


Nowe soki Fortuna Karotka Plus proponuje 5 wariantów smakowych:
  • jabłko, marchew, malina + aloes
  • jabłko, marchew, brzoskwinia + zielona herbata
  • jabłko, marchew, mango +len
  • jabłko, marchew, banan +witaminy A,C,E
  • jabłko, marchew +błonnik 
 Moim faworytem jest sok z dodatkiem mango i lnu, ale pozostałe smaki też są naprawdę smaczne i zbierają bardzo pochlebne opinie moich znajomych. Trzeba przyznac, że soki są dosyc gęste, co nie każdemu może odpowiadac,  ja akurat jestem w grupie pozytywnie nastawionych. Soki Fortuny są gęste, ale co za tym idzie bardzo pożywne, zagłuszają też mój głód, gdy w pracy nie mam czasu żeby zrobic sobie przerwę na posiłek.



 Soki idealne dla kobiet. W końcu to my najchętniej pijemy zieloną herbatą, na którą większośc mężczyzn kręci nosem, to my chętnie sięgamy po len, który panom kojarzy się z wyłącznie z bezsmakową mazią, czy błonnik bo zależy nam na dobrej kondycji.  Mój mąż nie przepada za zieloną herbatą, jednak w soku daje się ona przemycic :)Podobnie sprawa wygląda z aloesem- moje dziecko nie znosi jego smaku, jednak w wersji karotkowej bardzo mu smakuje. Czyli co? Okazuje się, że soki stworzone z myślą o kobietach, jednak wiele dobrego czynią w całej rodzinie :)


Dodatek składników funkcjonalnych jest ogromną zaletą. Soki Fortuna Karotka Plus mają jednak jeszcze jedną zaletę- nie zawierają cukru, ani sztucznych słodzików. To kolejny krok ku zdrowiu :)


Komentarze

  1. Ale podobno jeśli cera zmienia kolor od soku marchewkowego to znaczy, że wątroba nie wyrabia nadmiaru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też teoria, że pijać sok marchewkowy organizm się odtruwa z toksyn i przez to też twarz trochę się robi pomarańczowa jeśli organizm ma tych toksyn za dużo. Z czasem jednak wszystko powinno wrócić do normy. Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

      Usuń
  2. Kuszą mnie warianty z aloesem i zieloną herbatą. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz