Kolorowe sny w pięknej pościeli :)

Jak się pościelisz tak się wyśpisz... Przysłowie stare jak świat, ale nadal aktualne, również w dosłownym sensie. Przyznaję, że mam słabość do ładnej pościeli. W domu mamy dużo różnych kompletów, ale nie przeszkadza mi to w dokupywaniu nowych. Jestem człowiekiem praktycznym i wychodzę z założenia, że pościel zawsze się przyda :) Prawda jest taka, że w ładnej pościeli po prostu lepiej się zasypia i ... budzi :) Warto takich dobrych nawyków uczyć też nasze pociechy. Kiedy byłam dzieckiem wzory pościeli były bardzo proste, a i wybór niewielki. Pamiętam, że moja mama zdobyła gdzieś poszewki w szare kociaki i to był dla mnie szczyt marzeń. Teraz dziecięce pościele są wyjątkowo piękne, kolorowe, z wizerunkami ulubionych postaci z bajek. 


W sklepie internetowym ASPEKTO znalazłam tak wiele pięknych wzorów, że miałam spory problem z wyborem. Ostatecznie podpytałam dzieciaki, które im się najlepiej podobają i o dziwo nie zastanawiały się długo. Wybór padł na pościel z LOL Suprise i świnką Peppą. Przesyłka dotarła do nas wyjątkowo szybko- już następnego dnia, co było dla nas bardzo miłym zaskoczeniem.
Obie pościele są wykonane z dobrej jakościowo bawełny. Co istotne mają zamknięcia na zamek, co jest wygodniejsze i bezpieczniejsze- w przypadku małych dzieci.


Kolory są soczyste, wyraziste. Materiał bardzo przyjemny w dotyku, co najważniejsze przebadany na zawartość szkodliwych substancji. Warto zwracać uwagę, czy pościel ma certyfikat STANDARD 100 by OEKO-TEX ®. Dzięki temu mamy pewność, że tkanina jest wolna od pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących.

Miałam okazję już wyprać pościel i mogę stwierdzić, że po praniu nie traci fasonu, ani kolorów. To ważne, bo wiadomo że dzieci mają często wyjątkowy talent do robienia zabrudzeń :) Pościel po wypraniu wymaga prasowania, jednak nie sprawia ono większego problemu.



Pościel licencyjna jest idealnym pomysłem na prezent. Zawsze trafionym, bo przecież pościel zawsze się przyda, a ta z ulubionym bohaterem na pewno stanie się bliska sercu osoby obdarowywanej. Moje dziewczyny są nimi zachwycone. Młodsza jeszcze w dzień chciała kłaść się spać :)

Takie ładne pościele dodają też uroku dziecięcym pokoikom. Od razu robi się bardziej słodko :) W sklepie ASPEKTO znajdziecie ogromny wybór wzorów pościeli, ale i poszewek na poduszki- jest Bing, Psi Patrol, Moji Pops, Super Zings. Dla każdego coś miłego :)



Dostępne są również różne wymiary: 100x135, 140x200, 160x200.

Sklep ASPEKTO oferuje nie tylko pościele, ale i inne produkty w tym zabawki, rowery, hulajnogi, a także sprzęt sportowy i turystyczny. Zakupu przez Internet są nie tylko wygodne, bezpieczne, ale i wyjątkowo szybkie :)






Komentarze

  1. Śliczne pościele.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, spoko ... twoje dzieci są dobre w wyborze pościeli i innych wzorów pościeli.
    Takie motywy są zdecydowanie lubiane przez nastolatków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że pościel zawsze się przyda! Sama ostatnio zakupiłam nowy komplet i prześcieradło do tego. A przy okazji jaką radochę miały Twoje dziewczyny! Coś nowego dostały. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, praktyczny prezent który ucieszy każdego :)

      Usuń
  4. Ładna pościel to zdecydowanie coś co lubię, co prawda na świnkę pepe już trochę za stara jestem.Ostatnio szukałam pościeli w Minecraft dla braciszka. Zobaczę czy tam mają.

    OdpowiedzUsuń
  5. A coś dla chłopczyków? bo mam Wnusia💙👶
    Pozdrowionka zostawiam 🌻🌞🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak dla chłopczyków też są na tej stronie dostępne :) Warto zajrzeć :)

      Usuń
  6. pościel idealna dla małej miłośniczki różu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z Pepą idealna dla mojej chrześniaczki. Kocha ta świnie i zawsze jak do mnie przychodzi to jej włączam na Netflixie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może taka pościel byłaby dobrym pomysłem na prezent :)

      Usuń
  8. Jakie ładne. U nas rządzi Myszka i Kicia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodka pościel ze świnką Pepą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te pościele 😍
    Ja też duża wagę przywiązuje do wyglądu pościeli 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę mieć niebieską kolorystykę pościeli xd inaczej nie usnę haha ;p

      Usuń
    2. Grunt, żeby się dobrze czuć :)

      Usuń
  11. Pościele naprawdę świetnie się prezentują :D
    Każde dziecko byłoby z takich zadowolone :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh I can imagine how beautiful your home is Rodzina! You really have an eye for design and detail which I really like and matches my own style preference as well!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zawsze wolałam w niebieskich odcieniach pościel:D:D:D ale uroczo to tak wygląda jeśli się lubi róż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja starsza weszła teraz w fiolet ;) Ale u młodszej rządzi róż :)

      Usuń
  14. Śliczne, podobają mi się i kolory i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pościele, szczególnie ta ze świnką Pepą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajkowe ta pościel i podsunęłaśi pomysł na prezent dla moich wnusi.Skoro mówisz, że mają różne bajki, to może znajdę pościel z Bingem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cute bedding for little children.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie super sa te posciele. Myśle, że idealne dla kazdej małej dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Dla chłopców też mają ładne wzory :)

      Usuń
  20. Urocze pościele. Oba wzory bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze pościele. Nie wiem, która jest najładniejsza :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trudno ocenić, która ładniejsza. Zależy co kto lubi :)

      Usuń
  22. Teraz jest tak dużo ładniej pościeli, że każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cudna dziewczęca pościel :-) U nas obecnie polujemy na pościel z Super Zinks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla chłopców też mają różne fajne wzory. Musiałabyś zerknąć :)

      Usuń
  24. Ale piękne są te pościele. Z lol muszę zamówić moim dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzornictwo przemysłowe przeżywa renesans,ludzie poszukują ładnych rzeczy. Jednak nabywają ich za dużo. Czasem pod wpływem reklam;) Osobiście mam poscieli 2x na każdą kołdrę i poduszkę. Uważam, że jedna zmiana wystarczy. Kupię dopiero, jak się zniszczy. Nie macie zagracać sobie szafy.
    A co sądzisz,o kołdrach bezposzewkowych? Mam taką na lato i bardzo sobie chwałę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat za kołdrami bezposzewkowymi nie przepadam, bo są mniej wygodne w praniu. Podejście minimalistyczne jest dobre, jak najbardziej. Tyle, że przy dzieciach lepiej mieć więcej niż 2 pościele.

      Usuń
  26. W ładnej pościeli dobrze się zasypia

    OdpowiedzUsuń
  27. ale słodziutko!
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojj zgodzę się, kolorowa pościel zwłaszcza z postaciami z bajek robi wrażenie na dzieciach :D I ile radości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaczki bardzo się z niej cieszą :) I chętniej kładą się spać ;)

      Usuń
  29. Piękna pościel i piękny pokój! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny odcień różu, ale miłośniczką Peppy nie jestem. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli szukasz Minecrafta zobacz Pościel Minecraft ze sklepu hippo-sklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest naprawdę ładna i kolorowa pościel dla dziewczynki. Taka pościel idealnie wpasuje się w różowy wystrój pokoju dla dziewczynki. Super sprawa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz