Nowości z księgarni TaniaKsiazka.pl: UFO i niewyjaśnione zjawiska Dolnego Śląska" z księgarni Taniaksiazka.pl


 UFO- wierzyć, czy nie wierzyć? Na pewno warto o nim dowiedzieć się czegoś więcej. Najłatwiej jest krytykować i wyśmiewać- mówić, że poza nami nie ma w kosmosie innej cywilizacji, a opowieści o statkach latających to jedna z wielu bajek. Kiedy jednak nieco zagłębimy się w temat, poczytamy relacje różnych świadków, poznamy zebrane do tej pory dowody nasz światopogląd w tej kwestii może się zmienić. Po książkę "UFO i niewyjaśnione zjawiska Dolnego Śląska" z księgarni TaniaKsiazka.pl sięgnęłam z czystej ciekawości. Nie ukrywam, że interesuje mnie ta tematyka i lubię czuć dreszcze na plecach kiedy czytam tego typu historie. Autor- Damian Trela- pokazuje czytelnikowi, że wszystko ma drugie dno, a to co wydaje się nam nierealne, może nabrać realnych kształtów. Od ponad dwudziestu lat tropi on zagadki UFO, zbierając relacje naocznych świadków. Dolny Śląsk skrywa wiele tajemnic. Mówi się tu o tajemniczych podziemiach, ukrytych skarbach i legendach o Duchu Gór. O UFO również jest tu od jakiegoś czasu głośniej. Nic dziwnego, że region ten uznawany jest za nieformalną stolicę UFO w Polsce. Spotkań z niezidentyfikowanymi obiektami jest tu wyjątkowo dużo. 

Książkę czyta się szybko, tym bardziej że relacje świadków są tak wciągające, że trudno się od nich oderwać. Rozdziały nie są długie, ani zbyt rozbudowane, dzięki czemu książka nie dłuży się w czasie czytania. Książka napisana jest bardzo przystępnym językiem, a przy tym autor potrafi świetnie budować napięcie. Czasami czułam na plecach dreszcze, a innym razem śmiałam się do rozpuku. Tak, okazuje się że UFO może być zabawne- zwłaszcza gdy płata figle pijanym ludziom na ulicy. 

Komu poleciłabym tę książkę? Oczywiście wszystkim tym, którzy interesują się tematyką UFO i chcą rozbudować wiedzę na ten temat. Relacje świadków bywają zaskakujące, czasami przerażające, choć różne wiele je łączy. Niewyjaśnione zjawiska ciekawią, budzą strach, ale myślę, że właśnie tych emocji szukamy. Świadomość, że być może nie jesteśmy sami we wszechświecie zmienia spojrzenie na wiele kwestii. Za to jestem autorowi wdzięczna :) 


Kolejnych inspirujących nowości szukajcie w popularnej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl

Komentarze

  1. Ja ja uwielbiam taką tematykę. Muszę koniecznie przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka. Zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. UFO's are definitely in the news right now. I don't know what to think.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Uwielbiam taka tematykę.
    Miłego, słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie jestem fanką takiej tematyki, ba nawet nie wiedziałam,że nasz Dolny Śląsk jest nawiedzany przez UFO, sądziłam,że najwięcej historii jest w USA....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że sporo dzieje się na dolnośląskim niebie :)

      Usuń
  7. O to ja te książkę bardzo chce przeczytać 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo, to coś dla mnie. Z pewnością nie jesteśmy sami we wszechświecie, więc chętnie się dowiem kto tam jeszcze przebywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele wskazuje na to, że rzeczywiście nie jesteśmy sami we wszechświecie :)

      Usuń
  9. Interesuje mnie historia tych terenów i na e ukrywam że podobne legendy słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytam. Bardzo mnie ciekawią historie o UFO 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa propozycja czytelnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. UFO to trochę nie moje klimaty, ale na pewno znajdą sie chętni na tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie zagłębiać się w tajemnice Dolnego Śląska. O UFO też chętnie poczytam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Podałaś mi pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest to tematyka książki dla mnie. Nie wierzę w UFO, choć doskonale rozumiem, dlaczego ludzie w to wierzą - jest to wiedza na temat wiary w takie rzeczy ugruntowana w psychologii. Nie mniej jednak z ciekawością przeczytałem ten wpis na temat tejże książki.

    Pozdrawiam Cię serdecznie 😉💖💕
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for sharing. I haven't heard of this book! I enjoy reading book reviews and often write them myself.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ufo na moim kochanym Dolnym Śląsku? A to ciekawostka! Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie moja tematyka, ale jeśli kogoś ciekawi, to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezbyt się interesuję tematyką Ufo, ale polecę tę książkę komuś innemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osób zainteresowanych tą tematyką jest to prawdziwa gratka :)

      Usuń
  20. Ja akurat nie interesuje się tą tematyką,ale mój mąż ucieszyłby się z takiej książki. Dziękuję za podpowiedź na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. UFO i Dolny Śląsk... Polecę koleżance, która mieszka we Wrocławiu i lubi takie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy temat, chętnie bym przeczytała dla odmiany. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię lokalne historie, ale UFO to nie moje klimaty, więc raczej nie sięgnę po tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszelkie niewyjaśnione zjawiska mocno mnie interesują. O UFO chętnie bym poczytała, książka zapowiada się na świetną.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz