Nowości od wydawnictwa Blue Ocean: Księżniczka Mimi, Mia and me, Bayla

 


U Was też za oknem taka chlapa? W nocy spadł śnieg, a rano zaczął lać deszcz... Dobrze, że już piątek, bo nie chce się wychylać nosa na zewnątrz. Mam dla Was propozycje nowych magazynów od wydawnictwa Blue Ocean. Z nimi nawet taka okropna pogoda nam nie straszna :) Gotowi na przegląd gazetek? Będzie różowo, dziewczęco i słodko :) No to wertujemy!


Księżniczka Mimi to idealny magazyn dla każdej małej księżniczki. W tym numerze dodatkiem jest uroczy zestaw- lusterko z grzebykiem i zabawkowa paletka do oczu + błyszczyk. Przydadzą się na pewno do dziewczęcej torebki. Lusterko w kształcie motyla ma jeszcze jedną zaletę- można je używać do odrysowywania. 



A co w środku magazynu? Są różne łamigłówki, zadania matematyczne, nauka literek, wyszukiwanie różnic, rysowanie szlaczków, labirynty. Nie brakuje też kolorowanek i zadań kreatywnych. Dziewczynki nauczą się też robić biżuterię z dołączonych szablonów, a także urocze pudełeczka na świecidełka. 


Mia and Me to z kolei świetna propozycja dla miłośniczek elfów. Dodatkiem są śliczne pierścionki, dokładnie cztery sztuki, którymi można podzielić się z przyjaciółką. W magazynie jak zwykle czeka komiks prosto z magicznej krainy elfów i jednorożców. W gazetce znajdziecie też dużo świetnych łamigłówek, które ćwiczą spostrzegawczość i koncentrację dziecka. Umiejętności niezbędne nie tylko w szkole :) 



Z szablonów dołączonych do magazynu można stworzyć podobiznę jednorożca Onchao- świetną dekorację do pokoju. W kąciku kulinarnym z kolei znajdziecie super przepis na tęczowe torciki. Przyda się na niejedno przyjęcie :) 


Na koniec mam dla Was fantastyczną nowość-magazyn Bayla z oryginalną figurką źrebaka szczęścia Schleich. Lekturę zaczęliśmy od komiksu "Przygoda ze szczęśliwym zakończeniem". Zgadnijcie kto jest jednym z głównych bohaterów? Alyssia, ten sam magiczny jednorożec, którego figurka została dodana do magazynu. Na koniec warto wykonać z dzieckiem test uważnego czytania. Dzięki temu będzie mogli sprawdzić czy dziecko uważnie przeczytało, bądź wysłuchało komiksową historię. 



W gazetce znajdziecie też bardzo fajną grę "Zaczarowana dżungla". Co poza tym ? Łamigłówki, kolorowanki- świetny trening dla główki i rączki dziecka. Jest też przepis na ciasto Alyssi, a także pomysł na stworzenie zaczarowanego lasu z pudełka i kilku innych drobiazgów. Nuda na pewno nie będzie nam grozić :)

Komentarze

  1. będzie co robić w weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale różowo, prawdziwie dziewczyńsko ;-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, różowe. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla małych księżniczek to świetna gratka

    OdpowiedzUsuń
  5. These items are so cute. Pink always looks so nice.
    http://www.worldviewcaptures.com/2023/03/2-candleriggs-glasgow-street-photography.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Well written blog. Thank you for sharing.
    Hi dear, I followed your blog, you can follow mine. Thank you so much.
    http://www.worldviewcaptures.com/2023/03/2-candleriggs-glasgow-street-photography.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo różowego... i jednorożce... czyli coś dla mojej córki ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie za oknem też niestety brzydka pogoda. Co do gazetki, to chętnie ją polecę mojej siostrze, która ma córeczkę w wieku szkolnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu gazetki to też świetny pomysł na prezent :)

      Usuń
  9. Jak zawsze jestem oczarowana tymi gazetkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajecznie kolorowe gazetki przyciągają wzrok.
    U mnie od rana wiatr i śnieżyca, teraz się uspokoiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te magazyny świetnie poprawiają humor kiedy pogoda za oknem jest taka kapryśna :)

      Usuń
  11. Przepiękne gazetki, przyciągają oczy. U mnie od wczoraj zapanowała piękna zima.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyobrażam sobie radość dziewczynek które dostaną te gazetki. Za moich czasów takich nie było. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe edukacyjne gazetki dla dzieci 👦👍📰

    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę Tobie mega pozytywnego dnia 🤗🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja córcia uwielbia figurki Schleich. Musimy kupić ten magazyn :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie aż zbyt różowo, nawet jako dziecko unikałam raczej tego koloru :P Ale domyślam się, że wiele dziewczynek będzie zachwyconych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale dziewczynki będą miały radochy:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam dzieckiem, marzył mi się taki kucyk :D
    Miłego dnia! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny zestaw dla małej królewny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kucyki robią furorę. Moja bratanica je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  20. O Bayala słyszę po raz pierwszy. Na pewno moje wnusie będą ją chciały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu magazyny to świetny pomysł na upominek :)

      Usuń
  21. Ile cudeniek, jeśli w moim brzuchu jest dziewczynka, to za kilka lat na pewno będziemy testować takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, moja córka by oszalała ze szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawiać dzieciom takie małe przyjemności :)

      Usuń
  23. Bardzo mi się podobają takie gazetki. Z dodatków najbardziej podoba mi się figurka konika :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętam że swoją pierwszą paletkę cieni, też kupiłam, jako dodatek do czasopisma- to był magazyn„13” :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. I love it. Regine
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze uroczo i atrakcyjnie, dziewczynki będą zachwycone. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tha magazines are cute and girlish.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne gazetki. Dziewczynki je uwielbiają

    OdpowiedzUsuń
  29. Kto nie lubi księżniczek?
    Każda dziewczynka zakocha się w koniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne to lusterko z grzebyczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tej ostatniej gazetki nie znam, ale zapowiada się miło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudne gazetki :) Twoje księżniczki na pewno zachwycone ❤️

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne. Chyba od takich suszków zaczęłam zaglądac do Ciebie.Masz ogromny talent.
    ភ្នាល់ប្រដាល់​ថៃ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz