Praliny VOBRO- Hazelnut Passion- słodka chwila zapomnienia


Dziś będzie post na słodko nie bez powodu. Wiecie już zapewne, że czekolada znakomicie poprawia nastrój. W okresie jesienno-zimowym kiedy przez ponure dni częściej dopada nas chandra warto od czasu do czasu osłodzić sobie życie :) O pralinkach VOBRO pisałam Wam już kilkakrotnie. Teraz czas na kolejną nowość- bombonierka Hazelnut Passion. Już samo opakowanie przyciąga wzrok- eleganckie, w pięknym kolorze butelkowej zieleni. Bombonierka wygląda bardzo nowocześnie, do tego bardziej ekologicznie, bo nie zawiera folii. Brak folii na całości opakowania wynika z nowego sposobu zamykania - pudełko posiada zamknięcie perforację. Dodatkowym zabezpieczeniem jest wewnętrzna wkładka do wyrwania dzięki perforacji. 


Bombonierka zawiera kilka sztuk pralinek w kształcie kopczyka. Pod sreberkiem skrywa się słodki skarb- orzech laskowy zamknięty w orzechowym nadzieniu oraz czekoladowej otoczce z mlecznej czekolady. Prawdziwa poezja smaku! Bardzo lubię czekoladę z orzechami, ale ta pralinka jest lepszą wersją tego deseru. W produktach VOBRO czekolada jest bardzo dobrej jakości, wręcz rozpływa się w ustach. Dodatkowym plusem jest skład pralinek- nie ma tu zbędnej chemii, sztucznych konserwantów. 


Z pewnością tak elegancka bombonierka będzie świetnym pomysłem na prezent- uniwersalnym i eleganckim. Wielkimi krokami zbliża się Dzień Nauczyciela, a praliny VOBRO na pewno sprawdzą się jako słodki upominek. 


Bombonierka Hazelnut Passion to tylko jedna z propozycji od VOBRO. Polecam Wam też inne praliny tej firmy:

Frutti di Mare
Cherry Passion




Komentarze

  1. Bardzo ładne i rzeczywiście eleganckie opakowanie, przez co tym bardziej takie czekoladki nadają się na upominek. Zawartość też zresztą zachęcająca, no i apetyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie, szczególnie że są z orzechami - uwielbiam takie połączenia. Przeszłam jednak ostatnio na dietę bezcukrową, ale może jak już spadnę parę kilo, to w nagrodę sobie kupię. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Vobro ma naprawdę dobre bombonoerki. Chętnie je kupujemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór czekoladek jest bardzo duży, opakowania eleganckie, a smak wyborny :)

      Usuń
  4. Świetny post, niestety ja z przyczyn zdrowotnych nie mogę jeść słodyczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo eleganckie opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo stylowe :) Na słodki upominek idealne :)

      Usuń
  6. Pyszności :) Jestem uzależniona od słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo eleganckie, pasują na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak słodkie zapomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna opcja na prezent, o ile ktoś lubi słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombonierka na upominek zawsze jest trafionym prezentem.

      Usuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji ich spróbować.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już to gdzieś widziałam, albo mam omamy...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, o VOBRO jest teraz głośno. I dobrze, bo to polska, dobrej jakości marka i warto po nią sięgać. Jak to mówią często"cudze chwalimy, a swego nie znamy".

      Usuń
  12. Wygląda pysznie i ma doskonały smak i jakość.
    Idealny do osobistego spożycia, a także jako prezent dla wyjątkowej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Praliny ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę kojarzę z cukierkami. Jejku, nie mogę tylko pojąć dlaczego w naszym języku te pyszności nazywają się "pralinami" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jeeej! uwielbiam wszystko co ma orzeszki w środku! A tak bardzo mi nie wolno takich słodkości:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ich opakowanie, jestem wystawiona na pokuszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za czekoladkami nie przepadam ale z orzechami zjem wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie pralinki z orzechami.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja podziękuję, nie przepadam za słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przyda się jako pomysł na słodki upominek dla kogoś bliskiego? :)

      Usuń
  20. Jakie pyszności - zdecydowanie moje słodkie klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się im oprzeć :) Są naprawdę bardzo smaczne :)

      Usuń
  21. Czekolada jest pyszna. I jeszcze orzechy. Uwielbiam to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Czekolada świetnie komponuje się z orzechami :)

      Usuń
  22. Praliny tej marki są bardzo smaczne😀
    Pozdrawiam najserdeczniej na kolejne jesienne dni🍂🍁🍀🧡🌸😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jem czekoladek, ale te zielone opakowanie to mi się spodobało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, opakowanie jest bardzo eleganckie, wyróżnia się. Z pewnością sprawdzi się na prezent :)

      Usuń
  24. Cudne i pewnie smaczne, na okres jesienny w sam raz!!! Leeeecę do Lidla. NIe wiem czy będą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam VOBRO w Biedronce, tyle że Frutti di Mare :) Też są pyszne :)

      Usuń
  25. Bardzo popularne na blogach:) Kolor obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  26. mniam! ale mi smaka narobiłas! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo ze mało jem słodyczy . To uwielbiam pralinek lub czekoladę z orzechami

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie chwile zapomnienia to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takich słodkości się nie odmawia :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz