PROPSS- napoje, które oczyszczają z toksyn i ... relaksują

 

Narzekaliśmy na chłodny lipiec, a teraz wreszcie mamy upały :) Może i bywają męczące, ale z drugiej strony warto się nimi cieszyć i wygrzać kości przed nadchodzącą jesienią. Gorąco, chce się pić... Słyszeliście o PROPSS- napojach na bazie propolisu? Oko przyciąga już sama butelka z prostą, ale wyróżniającą się grafiką. Jeżeli lubicie nietuzinkowe, oryginalne, a przy tym naprawdę smaczne napoje, o ciekawych właściwościach to z pewnością dobra propozycja dla Was :) 

Przez wiele miesięcy tworzyliśmy recepturę, szukaliśmy po całym świecie surowców najbardziej wyszukanych, pracowaliśmy z kreatorami smaku, szukaliśmy rozlewni, aż w końcu, po licznych perypetiach, w lecie 2019 roku rozlaliśmy dwa pierwsze smaki.

Te poszukiwania zaowocowały stworzeniem naprawdę świetnych napoi gazowanych. W ofercie są dostępne dwa smaki: PROPSS Carbon Cola i PROPSS Szafran. Ten pierwszy przypomina colę, jednak jest od niej o wiele zdrowszy. I teraz uważajcie- zawiera aktywowany węgiel, który przyciąga do siebie toksyczne substancje, oczyszczając organizm, a także wybiela zęby, zamiast je psuć :) Pijecie i detoksujecie się jednocześnie :) Do tego nie zawiera kofeiny.



 Nie znajdziecie tu także sztucznych konserwantów ani barwników. Zerknijcie na skład: woda, cukier trzcinowy, dwutlenek węgla, barwnik naturalny E150-karmel, aromaty naturalne, regulator kwasowości E330- kwas cytrynowy, ekstrakt propolisu, substancja słodząca E960- glikozydy stewiolowe (naturalny ekstrakt ze stewii), węgiel aktywowany. 


W smaku napój jest bardzo orzeźwiający, delikatny i co najważniejsze niezbyt słodki. Ma o połowę cukru mniej niż najpopularniejsze cole. Najlepiej smakuje schłodzony lub z dodatkiem kostek lodu. 


Drugi napój: PROPSS Szafran był dla mnie kompletnym zaskoczeniem jeżeli chodzi o smak. Dodam, że bardzo pozytywnym :) Bardzo oryginalny, nietuzinkowy smak, o korzennym aromacie, trudno mi go porównać z jakimkolwiek innym napojem jakie do tej pory piłam. Nic dziwnego skoro mamy tu bardzo ciekawą mieszankę smakową: koncentrat pomarańczowy, koncentrat gruszkowy, koncentrat mango, ekstrakt propolisu, koncentrat z marchwi, słonecznika i jabłka, ekstrakt szafranu i męczennicy. Brzmi intrygująco? I tak też smakuje. Naprawdę bardzo przyjemne doznania smakowe. 




Miłym uzupełnieniem są delikatne bąbelki, dzięki którym napój jeszcze przyjemniej pije się w upalne dni. Napój zawiera także cukier trzcinowy i stewię, dwutlenek węgla, kwas cytrynowy, aromaty naturalne i oczywiście wodę. Jak się raz spróbuję , to potem człowiek się uzależni ;) Co ciekawe, ten napój wspiera dobry nastrój i pomaga łagodzić objawy depresyjne. Zawarta w składzie męczennica ułatwia odprężanie, pomaga w zwalczaniu niepokoju, wspomaga zdrowy sen.


Znacie te napoje? Który PROPSS jest Wam bliższy? Cola, która działa jak detoks, czy relaksujący Szafran? 



Komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam się z tymi napojami oraz tą marką.
    Jestem ciekawa jak smakują takie napoje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znałam, ale te napoje to rewelacyjne.Nie tylko ciekawe smaki ,ale ile samo zdrowie.Tylko gdzie można je kupować. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zakupów przez Internet. We wpisie jest odnośnik bezpośrednio do ich strony. Wygodnie i bez wychodzenia z domu. Przesyłka przychodzi bardzo sprawnie i dobrze zabezpieczona :)

      Usuń
  3. Tylko z tą colą to trzeba uważać jeśli przyjmuje się leki, zawartość węgla aktywnego może wpływać na działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, najlepiej poradzić się jeszcze lekarza. Z tego co wiem należy przyjmować węgiel przynajmniej 2 godziny przed lub 2 godziny po zażyciu leku.

      Usuń
  4. Nie słyszałem wcześniej o tej marce,ale wygląda wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale smaki i skład fajne mają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie orzeźwiające napoje. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych napojów, ale też nie piję gazowanych. Butelki rzeczywiście ciekawie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo podobają się butelki. Mają bardzo fajną grafikę :)

      Usuń
  8. Nie znam tych napojów, myślę, że by mi posmakowały, szczególnie Cola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo smakuje szafran ze względu na wyjątkowo ciekawy smak, ale cola też jest super :)

      Usuń
  9. Nie znam, nawet o nich wcześniej nie słyszałam. Muszą smakować wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napoje na rynku są od zeszłego roku. Polecam :) Są świetne!

      Usuń
  10. Oba typy udanych rekwizytów sprawiły, że chętnie je konsumowałem!.
    Jeden rodzaj wybiela zęby w naturalny sposób, a drugi poprawia nastrój.

    Mam nadzieję, że wkrótce ten produkt będzie krążył w moim kraju

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki,ale gdy spotkam kupię i wypróbuję!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie piłam nigdy napojów tej firmy, ale oba smaki mnie ciekawią. Najbardziej jednak ten drugi z męczennicą w składzie, a to przez uspokajające działanie i pomoc w zaśnięciu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafran ma przy tym wyjątkowo oryginalny smak. Ja jestem nim zachwycona :) I do tego jeszcze uspokaja :

      Usuń
  13. Pierwsze słyszę napojach tej marki ;) Ale bardzo bym chciała je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też myślę, że warto cieszyć się upałami. Jeszcze miesiąc i będziemy kurtki z szaf wyciągać ;) Lato jest tu tak krótkie, że każdy promyk słońca musi być dobrze wykorzystany :) Co do napoi, pierwszy raz widzę taką markę i pierwszy raz słyszę o takich produktach, ale jestem nimi bardzo, bardzo zaciekawiona :) Przypuszczam, że z obydwiema butelkami bym się zaprzyjaźniła :) Fajny skład, fajne działanie. Ja jestem otwarta na takie nowości :) Mam nadzieję, że będę miała okazję ich spróbować :) Wspaniała recenzja. Cieszę się, że mogłam poznać coś nowego :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis Ci się spodobał :) Napoje są super :) Spróbuj przy okazji! :)

      Usuń
  15. Zainteresowałas mnie tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale chętnie spróbowałabym, zwłaszcza szafranowy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne opakowanie, naprawdę bym chciałabym się napić

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tych sokach, ale nie próbowałam, wersja z szafranem bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę ich poszukać, zaintrygował mnie ten opis:-) A owoce męczennicy czyli marakuja, występuje w wielu produktach, ale w takim połączeniu jeszcze nie spotkałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je zamawiać przez Internet :) Pyszne i zdrowe!

      Usuń
  20. Pierwszy raz o nich słyszę! Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe napoje, wcześniej o ich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się prezentują ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdzie się z nimi nie spotkałam, rzadko pijam takie napoje, ale chętnie te bym poznała:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia :)
    A tych napoi nie piłam jeszcze, ale rzadko sięgam po takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obydwa smaki pyszne, ale jednak u mnie cola zwycięża wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią bym spróbowała <3 Lubię testować różne smaki, a cola to niestety moje uzaleznienie :( a w zdrowszej wersji, mysle ze bylby to dla mnie strzal w dziesiatke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to świetna opcja dla fanów coli. Tradycyjna cola niestety zdrowa nie jest.

      Usuń
  27. Gratuluje - też bym chętnie taki napój sobie wypił :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Będę się rozglądać, szczególnie za szafranowym:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie piłam, ale wyglądają bardzo smacznie. Szczególnie ten szafranowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Szafranowy ma wyjątkowo oryginalny smak :)

      Usuń
  30. Nawet nie sądziłam że takie napoje istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zupełnie inne, mają bardzo oryginalny smak :) Warto spróbować :)

      Usuń
  31. Muszę kiedyś wypróbować :) bo brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są naprawdę smaczne i przy tym jeszcze zdrowe :)

      Usuń
  32. Kurcze, ale rewelacja! Nie słyszałam o nich wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam jeszcze o tych napojach. Kuszą, kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znałam tych napojów, moim ukochanym jest woda, może spróbuję kiedyś. Syn codziennie pije pyłek pszczeli i nie choruje.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodę też piję, ale te napoje są smacznym i zdrowym urozmaiceniem :)

      Usuń
  35. Nie słyszałam nigdy o tych napojach, ale wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wyglądają, ale też świetnie smakują :)

      Usuń
  36. Pierwszy raz widzę te napoje, ale zarówno ich smaki, jak i działanie mnie zaintrygowały :) Natomiast sam propolis, stosuję od dziecka i doskonale znam jego właściwości lecznicze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz widzę te napoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też dopiero niedawno się o nich dowiedziałam :) Naprawdę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej, a gdzie można to dostać inaczej jak przez Internet? Mają jakieś sklepy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz