Magazyny dla małych księżniczek od Wydawnictwa Blue Ocean

Dziewczynki lubią róż... To fakt. Przychodzi taki etap w życiu prawie każdej małej kobietki, gdy zaczyna się fascynacja różem. Naukowcy z British Journal of  Developmental Psychology przeprowadzili badanie na dzieciach od 7 miesiąca życia do 5 lat, które wykazało że rzeczywiście dziewczynki w wieku około 2 lat najbardziej lubią właśnie różowy kolor. Było to szczególnie widoczne w grupie dzieci w wieku 2-4 lat. Moja starsza córka  już z różu wyrosła, za to młodsza jest wielką fanką tego koloru i wszystkiego co jej się z nim kojarzy. Urocze księżniczki też są na liście :) Nic dziwnego, że na widok gazetek "Księżniczka Mimi" i "LEGO Disney Księżniczka" Wydawnictwa Blue Ocean dziewczynkom świecą się oczy :) Już sam różowy kolor przyciąga wzrok. Oba magazyny są bardzo ładnie wydane i kuszą ciekawymi dodatkami.

Do nowego numeru "Księżniczki Mimi" dołączona jest skrzynia skarbów z fajnymi kolorowymi diamencikami i złotymi monetami. Gazetka zawsze zawiera sporo pomysłów na kreatywne prace. Dziewczynki nauczą się robić uroczy przybornik Mimi, magiczne serduszka, śliczną linkę na obrazki, a także wspaniały obraz z kwiatami. 

W gazetce znajdziecie także sporo ciekawych łamigłówek, kolorowanki, zadania z rysowaniem po śladzie. Jedno jest pewne- z tą gazetką żadna mała księżniczka n pewno nie będzie się nudzić :) Magazyn znajdziecie w kioskach i salonikach prasowych w cenie 12,99 zł

W "LEGO Disney Księżniczka" znajdziecie z kolei uroczą figurkę Belli z magiczną różą. Jest naprawdę bardzo ładnie wykonana! W środku gazetki jak zwykle do przeczytania czeka komiks i opowiadanie. Tym razem jego główną bohaterką jest właśnie księżniczka Bella. To jej poświęcony jest cały bieżący numer gazetki. 

Bardzo fajnym pomysłem jest także gra, w której wykorzystujemy klocki LEGO i karty, które są do wycięcia w środku magazynu. Nie brakuje także zagadek i różnych zadań, które ćwiczą spostrzegawczość i logiczne myślenie.  Gazetka jest dostępna w cenie 14,99 zł. 


Komentarze

  1. Im więcej kreatywnych zadań, tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Es bello el color rosa, a mi sobrina también le encanta. Qué geniales las tareas. Saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sí, este tipo de revistas infantiles son fantásticas :)

      Usuń
  3. Dobre dla maluchów i ich rodziców. Róż faktycznie ma branie u najmłodszych a i coś w tym jest,bo gdy moja bratanica miała 10l to za różem już nie przepadała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przychodzi etap na róż, który po jakimś czasie mija. Moja starsza przestawiała się teraz na fioletowy :)

      Usuń
  4. Jak moja Kalinka będzie starsza, na pewno będzie uwielbiała tego typu gazetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością :) Etap różu pewnie dopiero przed Wami ;)

      Usuń
  5. Sama za dzieciaka uwielbiałam tego typu gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla prawdziwej księżniczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dodatki w magazynach dzieci uwielbiają. Też kiedyś podobne zbierałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenie każdej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne gazetki dla dziewczynki. Cudna kolorystyka i świetne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś dla mojej kuzynki :) Uwielbia księżniczki i wszystko co z tym związane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda dziewczynka byłaby z takiego magazynu zadowolona :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Trzeba przyznać, że te gazetki dają im dużo radochy :)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają takie magazyny, tzn. doceniam ich atrakcyjność dla docelowej grupy odbiorców. Swoją drogą, "Piękna i Bestia" to jedna z moich ukochanych bajek z dzieciństwa i do dziś lubię do niej wracać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda "Piękna i bestia" jest przepiękną bajką. Sama ją lubię :)

      Usuń
  13. Takie gazetki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widzę takie fajne gazetki to aż mi szkoda, że nie mam w najbliższej rodzinie małych dzieci, na pewno bym im takie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Little princess will love these. Have a wonderful day.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej gazetce, bo nie mam dzieci w tym wieku.
    Są tu bardzo ciekawe dodatki, które sprawiają, że dziewczynki i dzieci uczą się z przyjemnością - zabawa połączona z nauką.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w ten sposób dzieci się najlepiej uczą i poznają świat :)

      Usuń
  17. Fajne takie czasopisma dla małych księżniczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą pierwszą mamy :) Moja córcia uwielbia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie gazetki są bardzo dobre, dziewczynki poprzez zabawę uczą się. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  20. Komiks i opowiadania chyba bardziej by mi się podobały niż zabawki. ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz