Kijek do selfie-wakacyjny niezbędnik

Wakacje sprzyjają robieniu zdjęć. Jest przecież tyle chwil, miejsc, spotkań, które chcemy uchwycić i zachować na dłużej. Niezastąpiony okazuje się całkiem świeży wynalazek- czyli kijek do selfie. Przyznaję, że sama robię sobie tzw. selfie wyjątkowo rzadko. Najczęściej biegam za dziećmi, żeby to im zrobić zdjęcie. Schody zaczynały się jednak, kiedy chcieliśmy sobie zrobić wspólne zdjęcie. I wtedy odkryliśmy kijek do selfie, a w naszym albumie zaczęło pojawiać się więcej rodzinnych fotografii.


Jest to wyjątkowo wygodne, bo nie musimy prosić nikogo o zrobienie zdjęcia. Na każdą mniejszą, czy większą wyprawę zabieramy ze sobą kijek, który mamy ze sklepu promki24.pl. Jest bardzo wygodny w użyciu i pasuje do większości smartfonów. Co najważniejsze, solidnie trzyma telefon, także nie musimy się martwić, że nasz sprzęt się z niego wysunie.


Dzięki niewielkim rozmiarom możemy mieć go zawsze przy sobie- w plecaku, torebce, czy w rowerowym koszyku. W obsłudze kijek jest bardzo prosty, intuicyjny. Ma wysuwany statyw o długości 8-22-60 cm- wystarczająco dużo żeby cyknąć fajną fotkę :) Ja mam akurat kijek w kolorze czarnym, ale są też dostępne inne warianty kolorystyczne: niebieski, zielony, pomarańczowy i różowy. Aktualnie w sklepie jest promocyjna cena na ten kijek i możecie go nabyć za 11,99zł! Przyda się na pewno na wakacje :)


Komentarze

  1. Świetny ,,niezbednik'' dla singla na wakacje. Wreszcie bedzie można zrobić sobie lepszą fotke. Świetnie, że jest mały i poreczny bo łatwo zmieści sie nawet w niedużej torebce. Chetnie sobie taki sprawie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taki kijek jest niezastąpiony. Ten ma jeszcze tą zaletę, że jest naprawdę malutki :)

      Usuń
  2. Mała rzecz, a jaka praktyczna :) ostatnio nasz czterolatek robil nam zdjęcia z mezem. A tu nóg brakuje, a to głowy pół... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie w takich sytuacjach kijek bardzo się przydaje :)

      Usuń
  3. Przyznam, że przydałby mi się taki kijek. Fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto w niego zainwestować, bo jest bardzo wygodny i ułatwia życie :)

      Usuń
  4. Miałem tego typu kijek w Bułgarii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie fajny gadżet. 12 zł to bardzo tanio. Właśnie się zastanawiam jakim cudem nie posiadam jeszcze takiego kijka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenę ma rewelacyjną, a działa świetnie :) Właśnie wróciliśmy znad morza, a kijek bardzo nam się przydał :)

      Usuń
  6. I was blessed with 2 selfie sticks but I hardly use them.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny gadżet, na pewno sprawdzi się podczas wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mi z łapy niestety nie wychodzi kiedy chcę ująć całą rodzinkę ;)

      Usuń
  9. Będę musiała sprawić sobie taki kijek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, tym bardziej że na stronce promki24.pl mają naprawdę dobre promocje :)

      Usuń
  10. To prawda taki kijek jest świetnym pomocnikiem na wakacje, muszę sobie taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to był obowiązkowy gadżet na wakacyjne selfiaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój telefon nie robi zdjęć. Pomaga się komunikować ale zdjęć nie robi nawet jeśli go umieszczę na długim kiju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy kijka do robienia selfie, muszę sobie taki sprawić, bo widzę, że to bardzo przydatna rzecz 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, na tej stronce masz świetna cenę. Warto złapać okazję :)

      Usuń
  14. Bardzo przydatny gadżet! Sama mam dwa;) Polecam również statyw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statyw też mamy, ale jego rozłożenie zajmuje jednak więcej czasu, a gdy ma się niecierpliwe dziecko zaczynają się schody ;)

      Usuń
  15. Miałam taki, ale nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatny jest taki kijek, ale ja raczej nie używam takich gadżetów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio taki kijek to faktycznie must have

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak się zacznie go używać, to później człowiek zawsze musi mieć go pod ręką :)

      Usuń
  19. Kijek mam, ale zapomniałam o jego istnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już nie wyobrażam sobie zdjęć bez kijka. Tylko z kijkiem mamy szansę na rodzinne fotki :)

      Usuń
  20. Kij do selfie to podstawowy gadżet na wakacjach! Mój niestety się zepsuł i przy najbliższej okazji koniecznie muszę kupić nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) My też zabieramy go na każde wakacje i wspólny wyjazd :)

      Usuń
  21. już miałam ich setki haha zawsze gdzieś zostawiam i muszę kupować nowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam takiego kijka a jak widać to dobra rzecz:)) My ciagle wyyyciągamy rękę jak chcemy cyknąć sobie wspólną fotkę:)))) Pozdrawiam serdecznie:)
    Ps. Super blog:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie zdjęć z wyciągniętej ręki niestety za wygodne nie jest. Kijek ułatwia życie ;) Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  23. nie znoszę zdjęć- dlatego wolę sama robić za kijek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za selfie też nie przepadam, ale z drugiej strony jakieś rodzinne zdjęcia chce człowiek mieć :)

      Usuń
  24. A ja jakoś nie potrafię robić sobie ładnych zdjęć z kijka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też posiadam taki kijek do zdjęć i muszę przyznać,
    że bardzo ułatwia robienie fotografii :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatna rzecz 😀
    Sama też mam taki kijek ,ale rzadko używam ,bo podobnie jak Ty rzadko robię sobie selfie 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdjęć towarzyskich jest jednak jak znalazł :)

      Usuń
  27. Na szczęście mam długie ręce :D. A poważniej, przydatna rzecz, choć ja też wolę raczej fotografować otoczenie niż siebie ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. mam takiego kija i jest bardzo użyteczny :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam jeszcze zaopatrzyć się w statyw. Myślę, że jest jeszcze lepszym rozwiązaniem, niż kijek do selfie. Co prawda może być problem z zapakowaniem go, ale łatwiej jest uchwycić całą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statyw też mamy i jeszcze kilka lat temu był niezastąpiony. Ostatecznie przegrał z kijkiem, bo dużej się go ustawia, a przy dzieciach często zależy nam na czasie ;)

      Usuń
  30. That device look very useful. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/2nd-anniversary-of-exclusive-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja używam statywu :) jakos wszystkie kijki po drodzę mi się połamały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety statyw się nie sprawdza. Za długo się go rozkłada :)

      Usuń
  32. Od kilku tygodni mam i ja, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie sądziłam, że to napiszę, ale też mam taki gadżet :) Jak się okazało :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kijek do selfie mam od dawna na liście zakupu ale jakoś zawsze o nim zapominam :P to gadżet, który zawsze się przydaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto go mieć zawsze pod ręką. Jest naprawdę niewielki, więc wszędzie się zmieści :)

      Usuń
  35. Jeszcze nie miałam okazji używać takiego gadżetu ale na pewno jest przydatny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :) Jak się już zacznie go używać, to potem trudno się z nim rozstać ;)

      Usuń
  36. Muszę koniecznie zainwestować w taki kijek, mam nowy tel. i robi ładne fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście mam taki kijek i faktycznie musze ci przyznać rację, że sie bardzo przydaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie posiadam kijka do selfie, bo też takich zdjęć sobie nie robię. :D Natomiast fajnie może się sprawdzić do zdjęć grupy przyjaciół. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, do grupowych zdjęć jest niezastąpiony, bo przynajmniej nikogo nie zabraknie na fotce :)

      Usuń
  39. Zawsze zabieramy na wyjazdy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz