Zdrowe sprzątanie z Ecolu

Słyszeliście, że częste sprzątanie skraca życie? Brzmi trochę zabawnie, bo przecież o porządek trzeba dbać, wszyscy lubi mieć czyste i pachnące mieszkanie. Naukowcy odradzają jednak stosowanie chemicznych środków chemicznych do sprzątania. Badacze z uniwersytetu w Bergen udowodnili, że panie zawodowo zajmujące się sprzątaniem mogą mieć tak samo zniszczone płuca, jak osoby które przez 20 lat paliły paczkę papierosów dziennie... Na szczęście mamy alternatywę. Na rynku dostępne są naprawdę dobrej jakości produkty, które świetnie sprawdzają się w czasie porządków, a przy tym są naturalne i całkowicie bezpieczne dla nas i środowiska. Dziś chciałam Wam przedstawić polską firmę Ecolu. Po raz kolejny przekonałam się, że nasze krajowe firmy mają bardzo dobrej jakości asortyment. Oferuje ona organiczne produkty, biodegradowalne, nie zawierające substancji alergizujących. Jak działają? Czas na ocenę...



1. Ecolu Meble: Środek w wygodnym opakowaniu ze spryskiwaczem możemy stosować do mycia i pielęgnacji mebli oraz plastikowych elementów biurowych: jak meble laminowane, drewnopodobne, drewniane zabezpieczone lakierem, z tworzyw sztucznych. Nadaje się również do czyszczenia plastikowej obudowy drukarek, monitorów i komputerów. W moim domu poradził sobie z wyczyszczeniem zabrudzeń na stoliku nocnym po napoju, ładnie odtłuszczył także powierzchnię kuchennego blatu i biurko mojej córki. Jest delikatny, szybko wysycha i nie pozostawia smug.



2. Ecolu Okna szyby lustra: Lustra i szyby w moim domu niestety muszę bardzo często wycierać. Moje dzieciaczki często zdobią je śladami swoich rączek. Płyn poradził sobie z wszystkimi zabrudzeniami i co najważniejsze nie pozostawia smug, ani zacieków. Możemy go także używać do czyszczenia mebli wysoko połyskowych i glazury. Radzi sobie także z tłustymi zabrudzeniami. Płyn jest odpowiednio gęsty, nie spływa za szybko z pionowych powierzchni. Nie wyczułam w nim żadnego drażniącego zapachu, jak to niestety często bywa przy chemicznych środkach czyszczących.


3. Ecolu WC żel: Zel jest przeznaczony do mycia i odkamieniania muszli klozetowych, pisuarów, bidetów. Jest gęsty, dzięki czemu lepiej trzyma się czyszczonych powierzchni. Co ciekawe żel jest przezroczysty. I dobrze, bo kolorowe płyny to tylko dodatkowa chemia w naszym domu. Toaleta czysta, ładnie wysprzątana. Zaliczone :)



4. Ecolu Szampon do prania dywanów i wykładzin: Dedykowany jest do prania i czyszczenia  dywanów, wykładzin dywanowych, tapicerek meblowych i samochodowych. Dobrze usuwa plamy i kurz i co najważniejsze nie niszczy włókien. Wykonałam test na dywanie w jednym z pokoi. Faktycznie po wypraniu był wyraźnie czystszy. Płyn rozcieńczamy wodą w zależności od stopnia zabrudzenia. Stosujemy rozcieńczenie 100-200 ml środka na 5 l wody. Spieniamy wodę z płynem ręką. Pianę nakładałam za pomocą gąbki i kawałek, po kawałku czyściłam cały dywan. Efekty mycia możecie zobaczyć na zdjęciach.



5. Ecolu Mycie naczyń: Dobrze się pieni, jest gęsty i co najważniejsze radzi sobie z tłustymi zabrudzeniami, a także osadami z kawy i herbaty. Naczynia po umyciu mają ładny połysk, nie ma żadnych smug. Z ekonomicznego punktu widzenia jest dodatkowy plus- płyn jest bardzo wydajny, wystarcza na długo. Produkt jest przebadany dermatologicznie.

Ecolu ma w swojej ofercie także inne produkty: Kamień i rdza, Odtłuszczacz uniwersalny, Odplamiacz do dywanów i wykładzin, Mycie podłóg. Aktualnie trwa promocja na wszystkie produkty, więc warto z niej skorzystać i zapoznać się z środkami Ecolu.
Jeżeli szukacie dobrych, sprawdzonych środków czyszczących do Waszego domu, które są bezpieczne, organiczne to z pewnością będziecie bardzo zadowoleni. Firma i produkty godne polecenia :)

Komentarze

  1. Nie słyszałam nazwy tej marki, ale z tego, co piszesz, wynika, że warto zapamiętać.
    Środki na każdą okazję i do tego ekologiczne. Pewnie spróbuję.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo stosując takie środki możemy czuć się bezpieczniejsi o swoje zdrowie i środowisko :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz o nich słyszę i je widzę ale przydałyby mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty :D Wcześniej z marką i tymi produktami się nie spotkałam :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo skutecznie czyszczą, a przy tym są ekologiczne :)

      Usuń
  4. Ciekawa seria. Płyn do mycia naczyń mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, tym bardziej że teraz jest promocja :)

      Usuń
  5. O tej szkodliwości chemii przekonałam się na własnej skórze - kilka lat temu ,codziennie myłam podłogi Domestosem ,przez co bolał mnie brzuch i było mi niedobrze...
    Fajnie że powstają takie środki - każdy lubi czystość w domu ,nie używając tych chemikaliów szkodliwych
    Napewno je przetestuje ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, często nie zdajemy sobie sprawy jak negatywnie chemiczne środki czyszczące wpływają na nasze zdrowie. Dobrze, że teraz mamy taką alternatywę :)

      Usuń
  6. It sounds great! This organic, biodegradable, non-allergenic cleaners should be a consideration to choose!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten bezchemiczny środek czyszczący.
    Nasze zdrowie jest bezpieczne, ponieważ unikamy kontaktu z chemikaliami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, im mniej chemii w naszym otoczeniu, tym lepiej :)

      Usuń
  8. Dla mnie są to ciekawe nowości, które chętnie bym poznała ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o produktach tej marki, ale wydają się faktycznie ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować i przekonać się jak działają :)

      Usuń
  11. Nie słyszałam o tej marce, ale bardzo chętnie wesprę polską markę, dziś od rana latam i sprzątam, byłam z synem na szybkich zakupach, wstawiłam pościel do prania i mam w planie coś słodkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jak też uważam że powinniśmy jak najczęściej sięgać po polskie produkty. Są naprawdę dobrej jakości, a przy tym wspieramy polską gospodarkę.

      Usuń
  12. Nie znam marki, ale produkty super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wciąż poszukuję czegoś dobrego do okien co nie zostawia smug :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Propozycje tej firmy wydają się być ciekawe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej firmie,ale skoro ekologiczne to warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz stykam się z nazwą tej firmy, ale być może dam szansę jej produktom w przyszłości, skoro tak polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fiu... ale żeś dała tego kremu na jeden talerz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałabym te produkty u mnie w domu do sprzątania. Muszę je zlokalizować i zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem nieźle to wygląda. Chemiczne środki do sprzątania ograniczam do minimum. U mnie sprawdza się soda, ocet, kwasek cytrynowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej naturalnych produktów używamy tym lepiej :)

      Usuń
  20. Dobrze wiedzieć. Na pewno warto wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :) Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Z przyjemnością wypróbuję do mebli i Wc , te mnie najbardziej zaintrygowały z tej oferty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z wszystkich produktów, więc myślę że Tobie też przypasuję :)

      Usuń
  22. Bardzo przydatne rzeczy, fajnie że jest promocja na wszystkie produkty, może się skuszę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest jakaś zupełna nowość? Nie słyszałam o tej firmie:) A że lubię sprzątać to polubiła bym się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie od kiedy działają, ale to całkiem świeże produkty. Warto wypróbować :)

      Usuń
  24. Kompletnie nie znana mi marka. Z chęcią ją poznam bliżej"D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe produkty. Ten specyfik do mebli muszę sprawdzić. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z takim zestawem to nie tylko będzie w domu wszystko lśniło, ale będzie jeszcze zdrowo i ekologicznie. Czyli krótko mówiąc trzy razy super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, warto sięgać po takie ekologiczne produkty :)

      Usuń
  27. faktycznie spora gama do wyboru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy znajdzie odpowiedni produkt dla siebie :)

      Usuń
  28. Nie słyszałam o produktach tej marki. Koniecznie muszę je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam o tej firmie, ale uwielbiam sprzątać więc z chęcią wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze czyści, a co najważniejsze nie są chemiczne, tak jak inne środki czyszczące.

      Usuń
  30. These products seems great. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/06/shelas-rotating-makeup-organiser.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, these are really good :) Thank you for visiting my blog :)

      Usuń
  31. Very interesting post! Thanks for the information! ✔️✔️✔️ Have a great week! 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam produktów tej firmy, ale zdecydowanie warto się z nimi zapoznać

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama też sprzątam, nie powiem, żeby nie, ale kusi mnie, żeby sprawdzić, czy firma sprzątająca wrocław dobrze wykona swoją pracę. Może powiecie, że jak mnie stać, ale ile mogą wziąć za jedne porządki? Nie ma u mnie aż takiego dużego bałaganu. Ech, chyba spróbuję przed świętami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja lubię sprzątać. Bardzo mnie to relaksuje i pomaga poskładać myśli. Podczas sprzątania ważne są dla mnie odpowiednie środki czystości takie jak tutaj https://www.inco.pl/dzialalnosci/domowe-srodki-czystosci oraz zestaw sprzętu do mycia, czyszczenia itd. Zawsze zakładam też rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe produkty, warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  40. Sądzę, że możecie też zakupić różne maszyny i akcesoria do sprzątania. One z pewnością ułatwią zadanie. Warto wiedzieć, gdzie takich maszyn szukać. Najlepiej zajrzeć na stronę ich producenta, który ma bardzo duży wybór.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz słyszę o tych produktach, ale może warto się z nimi zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz