VOBRO- Frutti di Mare- na powitanie wakacji :)

W tym roku zakończenie roku szkolnego będzie zupełnie inne. W naszej szkole jedyną okazją do spotkania z wychowawcą był moment oddania podręczników. Świadectwa dzieci będą odbierać już indywidualnie w dowolnym terminie w sekretariacie szkoły. Zamiast kwiatka dla nauczyciela możemy postawić na bombonierkę. Łatwiej ją też zostawić do przekazania, jeżeli akurat nie mamy możliwości osobistego spotkania z nauczycielem. My w tym roku wybraliśmy czekoladki VOBRO Frutti di Mare- idealne na rozpoczęcie wakacji.


Ta bombonierka jest skromniejszą wersją prezentowanej przeze mnie bombonierki Frutti di Mare, ale tak samo smacznej. Jej wnętrze skrywa piękne praliny w oryginalnych kształtach, inspirowanych kształtem owoców morza. Każda z nich skrywa w sobie nadzienie w jednym z czterech smaków: orzechowym, mlecznym, kakaowym lub karmelowym. 


Otoczka pralinek to miks czekolady białej i deserowej. Zawsze przed zakupem zerkam na skład produktu. W tym przypadku także nie znajdziecie żadnych barwników, konserwantów, ani tłuszczy utwardzonych. 


W smaku od razu czuje się, że czekolada jest bardzo dobrej jakości i wspaniale rozpływa się w ustach. Zwróciłam też uwagę na jedną rzecz- te praliny pachną wyjątkowo przyjemnie- słodko, czekoladowo... 


Polecam serdecznie jako upominek dla nauczyciela, ale nie tylko. Sprawdzą się jako słodki prezent na urodziny, imieniny i każde inne święto :) 




Komentarze

  1. Oh Rodzina!!! I looove pralines so much and these look super beautiful with the shells and sea creatures! I can finish a box of that in a day to be honest HAHA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It was so in my case;) The chocolates did not wait until the evening;)

      Usuń
  2. Kupowałam, smaczne🤗
    Pozdrawiam smacznie na kolejne letnie dni 🧡☕🍒🏵️

    OdpowiedzUsuń
  3. Çok çikolata sevmem ama güzel görünüyor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłabym :-) Ulubione mojego ślubnego, wciąga takie opakowanie na poczekaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pralinki i kawa to połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja napiszę tylko, że z tymi pralinami-jak z każdym produktem tej firmy- mam coś wspólnego;-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful and tasty chocolates.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, uwielbiam! <3 Kusisz, a ja słodkie odstawiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się nie przesadzać ze słodyczami, ale od czasu do czasu nie zaszkodzi :)

      Usuń
  9. Ja lubie takie czekoladki, a orzechowe zjadłabym chyba jako pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Często je zajadam, dobrze znam te czekoladki :) Często je dostawałam ale i sama kupowałam na prezent. Nie dość że są smaczne, to jeszcze ładne i ślicznie się prezentują :) Fantastyczna recenzja! Naprawdę cudowny wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, że też je lubisz :)

      Usuń
  11. a ja jakoś nigdy za nimi nie przepadałam :P wyglądają jak prawdziwe muszelki :) moja babcia lubiła je kupować "do kawy" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vobro ma też inne smaki pralinek :) Każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  12. Pralinki przepychota!!! Są rewelacyjne, bo nie tylko super wyglądają, ale też smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również otrzymałam te pralinki do przetestowania, ale jeszcze ich nie próbowałam :D Na pewno są przepyszne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zachwycona! :) Frutti di Mare należą do moich ulubionych :)

      Usuń
  14. Już nie pamiętam, kiedy miałam okazję je jeść. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak przy okazji poprzednich "pralinkowych owoców morza", powiem tak - wyglądają ślicznie, ale obecnie nie jadam takich łakoci z uwagi na to, iż tego typu czekoladki niezbyt mi kiedyś smakowały. Co oczywiście nie znaczy, że słodyczom mówię "nie". Uwielbiam np. czekoladki z adwokatowym nadzieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy ma inny gust, a nad gustami się nie dyskutuje :) Vobro ma też inne smaki, więc jest w czym wybierać :)

      Usuń
  16. Lubię te czekoladki. Moja mama jest nauczycielka o kiedyś często je dostawała na zakończenie roku szkolnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam do nich sentyment z tego samego powodu :)

      Usuń
  17. Czekoladowe danie, które wygląda luksusowo.
    Wygląd kształtu przypomina mi czekoladę przywiezioną przez mamę po wakacjach w Szwajcarii dwa lata temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiała być pyszna :) Szwajcaria słynie z wyjątkowo smacznych czekolad, chociaż nasze polskie też są przepyszne :)

      Usuń
  18. Uwielbiam takie pralinki 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo rzadko kupuję bombonierki ale dobrze wiedzieć, że te prezentowane przez Ciebie są dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie! Są naprawdę wyjątkowo smaczne :)

      Usuń
  20. Oj dobrze je znam! Zawsze mi smakowały!

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodycze uwielbiam i niestety zajadam każdego dnia :) Te czekoladki nie są akurat moimi ulubionymi ale jak to mówią, od biedy i takie zjem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli te Ci nie odpowiadają, warto spróbować inne smaki VOBRO :)

      Usuń
  22. Jadłam już kiedyś czekoladki w kształcie owoców morza, ale
    nie pamiętam, jakiej to były marki.
    Twoje wyglądają świetnie, a do tego bez konserwantów.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te VOBRO, bo nie dość że pyszne, to jeszcze nasze polskie :)

      Usuń
  23. Smaki super, ale kształt już mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ten kształt to dodatkowy wyróżnik :) Je się równie wygodnie :)

      Usuń
  24. Generalnie nie jestem fanką czekoladek, ale te są nawet dobre :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz