Przegląd gazetek dla dzieci: Heidi i Księżniczka Mimi


Oficjalnie zaczęły się wakacje... Dla dzieci o tyle lżej, że wreszcie skończyło się zdalne nauczanie, które wymagało od uczniów jeszcze większej pracy i mobilizacji. Wreszcie więcej czasu na przyjemności :) Dziś z tej okazji przychodzę do Was z recenzją dwóch gazetek Wydawnictwa Blue Ocean: Heidi i Księżniczka Mimi.



Jeżeli tak jak my śledzicie serial Heidi na TVP ABC to wiecie, że to jedna z ciekawszych, mądrzejszych bajek dla dzieci. Cenię takie seriale najbardziej, bo uczą dzieci pewnych wartości i mają jakiś ważniejszy przekaz.


Serial powstał na podstawie powieści o tym samym tytule z 1881 roku, napisanej przez znaną szwajcarską pisarkę Johannę Spyri. To historia kilkuletniej dziewczynki, którą ciotka oddaje pod opiekę dziadka. Jej losy są tak przejmujące, wciągające, że serial oglądamy całą rodziną... i to już któryś raz ;) Kiedy w kioskach pojawiła się gazetka poświęcona uwielbianej przez nas Heidi, nie mogliśmy się jej oprzeć ;) W tym numerze dodatkiem jest fajna gitarka- tą akurat od razu skonfiskowała młodsza córka.


W gazetce znajdziecie opowiadanie o Heidi- "Heidi ma kłopoty", którą każdy fan tej bajki przeczyta jednym tchem. W środku magazynu nie brakuje także różnych ciekawych zadań i łamigłówek, takich jak krzyżówka, labirynt, rysowanie po śladzie, kolorowanka. Jest tu także tajny przepis Klary na bańki mydlane. Przyda się na pewno na letnie zabawy na dworze :)


Dzieci z pewnością będą także zachwycone przepisem na "Słodką biedronkę".Tym naleśnikom na pewno nie oprze się nawet największy niejadek ;) Znajdziecie tu także fajny przepis na "Dżem truskawkowy".


Angażowanie dzieci w kuchni jest nie tylko świetną zabawą, ale i działa bardzo rozwijająco na dzieci :) Gazetka możecie kupić w kioskach i salonikach prasowych w cenie 10,99 zł.


Druga gazetka "Księżniczka Mimi" z pewnością zachwyci współczesne małe księżniczki. Dodatkiem w tym numerze jest walkie-talkie, chociaż moja młodsza córka udaje, że to jej nowy telefon komórkowy i nosi go w torebce ;)


W środku magazynu znajdziecie całą masę fajnych zadań, kolorowanek i zagadek. Podoba mi się, że w każdym numerze są różne kreatywne zabawy. Dzieci mogą zrobić tęczową zabawkę, urocze koperty...


Świetnym pomysłem są także "Magiczne sztuczki na zamku", dzięki którym dziecko może poczuć się jak prawdziwy czarodziej. Magazyn jest dostępny w kioskach i salonikach prasowych w ceni 12.99 zł.



Komentarze

  1. Fajna, atrakcyjne dla oczu gazetki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne te książeczki. Moja Kalinka w przyszłości na pewno będzie takimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! To strzał w dziesiątkę dla dziewczynek :)

      Usuń
  3. Mój mały bardzo lubi Heidi :-) nawet sama z nim czasem oglądam, fajna ta bajeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że Heidi to bajka, którą bardzo lubią zarówno dziewczynki, jak i chłopcy, a nawet dorośli :)

      Usuń
  4. Sound great and educational newspapers!
    The pictures look so attractive

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie gazetki to świetna rozrywka dla dziecka. Bonusy w postaci gadżetów też jak najbardziej na plus - walkie talkie i gitara wyglądają słodziutko, ale właśnie dzięki temu bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te gadżety często bardzo zachęcają do zakupu :) To dobry wabik, a sama gazetka też dostarcza bardzo dużo radości :)

      Usuń
  6. Uwielbiam właśnie w dzieciach tę kreatywność. Potrafią ze zwykłego przedmiotu zrobić coś fantastycznego. Tutaj proszę walkie talkie jest komórką. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, Heidi...I loved the cartoon when I was a child
    Thanks for your comment! What about following each other?

    The World Of A Vet
    Bloglovin
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree with you, it's a really beautiful fairy tale :)

      Usuń
  8. Heidi zawsze oglądam z moimi wnusiami, całą nasza trójka uwielbia tę bajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze. Dzieci kochają kolorowe książeczki i gazetki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chociaż przyznaję, że samej mi się podobają :)

      Usuń
  10. Kolory przykuwają wzrok,to plus. Pozdrawiam serdecznie ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Dla dzieci takie gazetki przynoszą tyle radości!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Wyprawa do kiosku zawsze dostarcza im dużo emocji :)

      Usuń
  12. No kompletnie nie dla mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że nie tylko :) Heidi uwielbiają też chłopcy :)

      Usuń
  14. Świetna sprawa dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako dziecko szalałam za takimi gazetkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne teraz gazetki robią dla dzieci. Kiedyś, kiedy ja byłam dzieckiem pamiętam, że nie były aż tak kolorowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam, że za moich czasów była Barbie, a jak byłam starsza to kupowałam Dziewczynę, gdy były fajne dodatki :)

      Usuń
  17. Tyle kolorów, szczególnie różowego, że na pewno przyciągnie uwagę małego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I´m sure children will love those books. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie gazetki to bardzo fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowe i pełne skarbów. Super gazetki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa, sama pamiętam takie z mojego dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  22. Gazetki super się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiedziałam, że jest gazetka Heidi. Czas się za nią rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubicie Heidi to na pewno Wam się spodoba :)

      Usuń
  24. Super mini gitara mi się rzuciła w oczy ;D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gazetki z dodatkami to super sprawa dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię "Heidi", to znaczy tą książkę, bo filmów itp nie widziałam. W dzieciństwie to była jedna z moich ulubionych książek i nawet kilka lat temu kupiłam sobie nowe wydanie i znowu to przeczytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, książka jest uniwersalna i ponadczasowa :)

      Usuń
  27. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz